Vrolijk Pasen - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Anneke en Vince Rijsemus - WaarBenJij.nu Vrolijk Pasen - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Anneke en Vince Rijsemus - WaarBenJij.nu

Vrolijk Pasen

Door: Anneke & Vince

Blijf op de hoogte en volg Anneke en Vince

25 April 2011 | Argentinië, Puerto Iguazú

Dit hebben wij eerste paasdag gezien! Het verslag volgt, maar toch alvast deze video om jullie lekker te maken.

Groetjes,
Ann en Vince

• 25 April 2011 - 07:22

Wim:

Heej Ann & Vince,
    Vrolijk pasen ...
    Dat is nog eens wat je een waterval noemt !!!
    Benieuwd naar het verslag en de foto's straks.

Wim

• 25 April 2011 - 17:24

Wilma:

Waauw, dat is mooi. Jullie hebben het leuk daar, dat blijkt wel uit de verslagen. Krijgen we bij terugkeer een tango show te zien van jullie? Have fun!

wilma

• 25 April 2011 - 18:52

Maria En Hans:

Helaas is de Pasen al voorbij, maar voor jullie was het een vrolijk en ongelooflijke Pasen bij de watervallen. De video maakt ons inderdaad lekker. Zo'n waterval hebben wij nog niet gezien. Heel verstandig om dit op video vast te leggen. Film zoveel mogelijk en zet het dan op de harde schijf. We wachten op het schriftelijk verslag van deze bijzondere gebeurtenis.
    kusjes en grts.

• 26 April 2011 - 09:06

Anne Lieke:

Hi Ann & Vince!
    Die watervallen en zijn echt te bizar he! Zijn jullie ook al aan de Braziliaanse kant geweest? En ook al kennis gemaakt met de Racoons? Zo leuk om al jullie verhalen te lezen, net of ik weer eventjes terug ben :) Geniet ervan en ik kijk alweer uit naar jullie volgende verhaal! X

• 26 April 2011 - 19:37

Wim:

Ik zal maar geen filmpje sturen van wat ik met Pasen op het strand van Kijkduin heb gezien.

xxx